Veel gestelde vragen

Onderstaand vindt u een aantal veel gestelde vragen. Neem alvorens u contact met ons opneemt eerst deze vragen door. Staat uw vraag er niet tussen, ga dan naar onze contact pagina.

Product gerelateerde vragen

Verdwijnen flaporen met het gebruik van de flapoorstickers definitief?
Nee, de flapoorstickers zorgen ervoor dat uw flaporen tijdelijk niet zichtbaar zijn. De stickers zorgen ervoor dat het oor in de gewenste positie (dichter bij het hoofd) wordt gehouden. Zodra de stickers verwijderd worden, gaat het oor weer in de originele positie staan en heeft u dus weer flaporen.

Kan ik alles doen met de flapoorstickers, bijvoorbeeld douchen of zwemmen?
Ja, wanneer u de flapoorstickers correct heeft aangebracht blijven ze tot wel een week zitten. In deze week kunt u gewoon alles doen wat u normaal ook doet. Douchen, zwemmen, sporten is allemaal géén probleem.

Is het gebruik van flapoorstickers pijnloos?
Ja, direct na het aanbrengen voelt u de stickers even zitten, maar het doet absoluut geen pijn en na enige tijd zult u de stickers zelfs niet meer merken.

Is het gebruik van flapoorstickers een alternatief voor een flapoorcorrectie?
Ja, het gebruik van flapoorstickers een zeer goed alternatief voor een flapoorcorrectie of flapooroperatie (otoplastiek). Het werkt direct, is volledig pijnloos en is stukken goedkoper dan een operatie. Een operatie is echter blijvend, gebruik van flapoorstickers niet.

Kan ik de flapoorstickers ook gebruiken in combinatie met een bril?
Ja, ook als u brildragend bent kunt u gebruik maken van de flapoorstickers van Otostick. De stickers hechten dusdanig goed en een bril weegt zo weinig dat dit geen probleem vormt.

Bestellen en retouren

Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij ons doet u als volgt:

  1. Plaats het artikel in het winkelwagentje.
  2. Controleer het aantal en vul een eventuele kortingscode/cadeaubon in.
  3. Vul uw gegevens (naam, adres etc) in.
  4. Kies u betaalmethode en doe de betaling.

Nadat u de bestelling heeft geplaatst wordt u bestelling zo spoedig mogelijk verwerkt.

Wat is de levertijd van een bestelling?
Wanneer u op werkdagen voor 16.00 uur besteld, worden de producten dezelfde dag verzonden. Bestellingen die naar België worden verzonden, worden na 2 – 3 werkdagen geleverd. Uw bestelling wordt in een onherkenbare envelop verzonden en u hoeft niet thuis te zijn bij ontvangst van de bestelling.

Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

  1. iDeal betaling
    Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
  2. MisterCash betaling
    Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.
  3. Sofort Banking betaling
    Sofort Banking is een methode die erg veel lijkt op betalen d.m.v. iDeal. U meldt zich aan met uw gegevens voor internetbankieren. Eenmaal ingelogd wordt naar een bevestigingscode voor het tekenen en uitvoeren van de overschrijving gevraagd. Deze code verkrijgt u zoals gewoonlijk via uw kaartlezer of uw bank. Daarna is de betaling afgerond.
  4. Vooraf overmaken met een bankbetaling
    Maak het totale orderbedrag over op onze rekening met IBAN-nummer NL30ABNA0567057461 ten name van Goomla. Vergeet aub niet uw ordernummer te vermelden bij het overmaken, anders kunnen wij de bestelling niet verzenden.

Mag ik artikelen retourneren?
Uiteraard, wanneer u bij ons producten heeft aangeschaft mag u ze altijd (binnen 14 dagen) zonder opgaaf van reden retourneren. Voorwaarde is wel dat de producten ongebruikt zijn, dit in verband met de hygiëne.

Hoe kan ik artikelen retourneren?
Eenvoudig. Stuur de ongebruikte artikelen binnen 14 dagen retour in een voldoende gefrankeerde envelop, samen met de factuur die we u hebben toegezonden. Schrijf op de factuur duidelijk uw IBAN-nummer zodat we het aankoopbedrag weer terug kunnen storten. Graag vernemen we ook de reden waarom u de artikelen heeft geretourneerd.

Ik heb mijn artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 dagen na retoursontvangst van uw product maken we het geld over op het door u opgegeven rekeningnummer.